måndag 14 mars 2011

Fishing with John

Tänkte nu göra er alla en tjänst och rekommendera något väldigt bra! Skådespelaren och musikern John Lurie tar med sig vänner och bekanta på fisketurer i sitt mycket okonventionella fiskeprogram Fishing With John. Jim Jarmusch, Tom Waits, Willem Dafoe och Dennis Hopper är några av de prominenta herrar som beger sig ut på äventyr (för det blir det alltid) med vår guide.  Lägg också märke till den fantastiska berättarrösten.

Eftersom den inte är helt lätt att få tag på kan jag glädja er med att den finns att se på youtube och för att ytterligare underlätta för dig, kära bloggläsare,  kan du bekvämt luta dig tillbaka och se den här utan att behöva klicka runt en massa.

Det här är det andra avsnittet där Tom Waits följer med till Jamaica. De andra får du försöka hitta själv, nu har jag gjort mitt!

Håll tillgodo!!






Läs även andra bloggares åsikter om ,

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset. Hade helt missat denna serie. En tips från mig, om du inte redan har sett dem, är den norska fiskeserien med Lars och Bård. Underhållande. http://www.youtube.com/watch?v=p3cQOI9Lw7M

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma, ska jag kolla upp!

    SvaraRadera