onsdag 28 september 2011

Hemtenta

Det finns mycket att beklaga sig över för tillfället men tiden räcker inte till, och det var väl mest det jag hade kunnat beklaga mig över iaf. Så ursäkta mig Mick, men du var med alla säkerhet inte student och tvåbarnsfar när du sjöng den här låten. Bra är den i alla fall!



Har nu kommit fram till att den bästa bekräftelsen är att höra sin dotter ropa PAPPA i sömnen, svårt att toppa det (även om kommentarer på bloggen också är jävligt uppiggande).

Medan jag skriver hemtenta och fokuserar på att inte göra annat så kan jag rekommendera lite läsning, om ni inte har nått bättre för er dvs...

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 kommentarer:

  1. Busmejl är helt fantastiskt! Varför kom inte jag på det för??!

    SvaraRadera
  2. Därför att Kaj alltid ligger steget före ;)

    SvaraRadera