onsdag 19 januari 2011

Tröttheten är konstant, koncentrationen av koffein i kroppen varierar

Tröttheten är konstant, koncentrationen av koffein i kroppen varierar. Anledningen till varför jag är tröttare på morgonen är att jag ännu inte hunnit nå en tillräckligt hög nivå.

Klimpens sovvanor har börjat ställa till det ordentligt för mig. Har snittat 4 timmar de senaste nätterna, vår förmiddagssömn är det enda som håller mig på fötter, och så kaffet förstås.

Idag var planen att vi skulle gå till biblioteket på sagostund kl 9.30 men eftersom det snart är dags för oss båda att däcka får vi hitta på nått annat istället.  Stackarn är fortfarande förkyld så öppna förskolan eller kompisen med förkylningsastma är inte aktuella.  Lite mer kaffe bara så kommer jag nog på nått.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar