måndag 7 februari 2011

De pigga och utvilades hemvist

Märkligt nog överlevde jag resan till de pigga och utvilade människornas hemvist och belönades med lite nya krafter som kommer väl till pass eftersom dagen inte är över och kvällens visning av Six feet under ännu är långt borta. Jag lever på hoppet om att vi alla tre kommer sova gott i natt och vakna utvilade och lyckliga imorgon. 

Min shoppning spree resulterade i ett par begagnade Nudiejeans för 125 kr, Kollektivt självmord av Arto Passilinna - 20kr, Tillrättalägganden av Jonathan Franzen - 20kr och Dikter av Karin Boye - 20kr. Det kändes extra bra eftersom högt ärad sambo länge betvivlat Emmaus förnäma urval av exklusiva märkesjeans. Jag är en outtröttlig besserwisser och hon älskar mig för det (eller detta till trots)!

Nu ska jag leka skeppsbrott med Klimpen (jag tror att det är det vi leker iaf) och njuta av att min trötthet för tillfället håller sig borta. 

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar