torsdag 14 april 2011

Det 100:de inlägget

Det är inte utan att jag är lite nöjd nu när jag skriver mitt hundrade inlägg. Trodde inspirationen skulle stagnera och det gör den ju i perioder men så kommer den tillbaka. Vid närmare eftertanke så tror jag inte att jag ska skriva så mycket mer utan jag tycker vi firar det här med lite musik istället.

Klimpen älskar den här videon, tror den påminner lite om Teletubbies eller nått...fet video och en helt ok låt.


En sorgsen som jag hade på hjärnan när jag lämnade Klimpen på dagis imorse. Hon grät och jag hade gröt i halsen. (Det är Michel Gondry som har gjort videon...såååå jäääääävla fiiiiiiin!!)


Men så kom jag att tänka på dom här två och tog mig hem.





När jag kom hem så lyssnade jag på dom här och då mådde jag ytterligare lite bättre.





Men så började jag lyssna på Timbre Timbre...tur att det är dags att hämta Klimpen snart igen!




Tack alla ni som fortsätter att komma tillbaka, jag uppskattar ert sällskap!!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 kommentarer: