tisdag 29 mars 2011

Det löser sig...

Varför är det så mysigt att bajsa i badkaret? Jag vet inte själv utan slänger bara ut frågan, hoppas att det inte är någon som vet bara! Vad jag däremot vet är att det vållar vissa praktiska problem för badvakten. Det brukar dock lösa sig om man har tålamod. Min bedömning är att defekationen gick från en Typ 4 till en Typ 6 på ungefär 20 minuter. Bedömer det också som mindre troligt att jag kommer göra min dotter sällskap i badet den närmaste tiden.






Tröstade mig med refrängen till den här låten medan jag tvagade min dotter....som i att "det löser sig" alltså, känner att jag måste förtydliga det, inte som i att jag önskar bort min dotter. Ska till lite mer än bajs i badet för det! Såja, nu kan du lyssna på låten...




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar